Friday, November 07, 2008

Tetiba jek rasa cam nak post lebih dr satu entri ( Motif: takrajin la sangat sebelum ni)... tapi hari ni.. taktau kenapa.. buat kije asyik tersekat-sekat especiially bila nak update KPI kat kmportal tu.. perlu la proofs bagai.. pas tu nak kena pi cari balik dokumen/letters kat rak .. ishhh... alangkah baiknya jikalau aku ini.. seorang yg organised dan... sangat prihatin dalam bab menyimpan dokumen ni (bley?)
Lepas tu kan...
Haaa... they have set anthr Op-date for me.. which is anthr 1.5 months from now. So i supposed when you hve already set yr mind dat u r not gonna do anywork throught tis november.. and suddenly yr plan changed..maka harus la aku terkulat-kulat pikir apa menda yg nak di-'kerjakan' sepanjang bulan ni kan? That explained my clumsiness for the past few days.. ala-ala transition period gitu..
so for the past few days.. seriusss.. terasa sangat malas nak pikir apa yg harus di'kerjakan' dahulu.. padahal. manyak sangat menda bley buat tu.. contohnya.. kemaskan bilik aku ni.. yg bersepah cam library tak dikemaskan dek librarian barang seminggu..
Ishh rasanya dengan tahap kelambatan aku procrastinating kije... harus la.. takder apa2 hasil nampaknya sehingga aku start mc balik tgh bulan depan..
*sambil menghempuk2 kepala kat cpu*
cam nyampah la plak mikirkan diri yang tak produktif neyhh.. haishhh langsung aku tak bangga dgn diri aku sendiri neyhhhh.....

1 comment:

Life's Like That said...

heh - meh sini mek konseling, nak? ahakz