Friday, November 14, 2008

Mood sedikit mencanak ( hishh cam lucah le plak kan, 'term' ni)..
alkesahnya.. aku wat kije skit2 je sementelah rasa cam guilltyy la sgt datang kije tak wat kije.. apa kelas kann... baikkkkk la balik rumah basuh baju guling2 atas sofa ke cam tu...
Dgn mood yg masih lagi cam anak kucing nyaris2 kena gelek ngan merc....
tepat kul 12, aku kuarkan jajan yg aku beli kat 7-E pagi tadi...
mula2 bukak peket asam... makan seketui dua.. pas tu...
bukak peket kacang lak...
ehhh lupa nak cakap.. masih lagi dlm mode kecik ati yg tak sudah2......
hamba Allah tu plak diam jek pas aku sms dgn mode-kecik ati tadikkk....Tak gheti nak pujuk ke hapa ....ishhhhh
dekat 12.30... Hamba Allah tu call... tanya makan haper... ( sajaaaaa nak bagik org panas hati balik lak tuuu)..-mmg dah tau terang2 aku ckp aku mogok makan hari ni kannnnn.. lagik mau tanya.. POODAAAAHHH!
aku ckp aku tak makan padahal dah abis setengah peket aku kunyah kacang kuda... so mood amarah aku ala2 kuda gak la ni kann..
Dia suh aku cakap ngan anak dia ( kira anak aku gak la kan kan kan)...sbb dia slalu cakap.. ur daughter wants to talk to u( waaa.. aku kengkadang lupa aku pun dah ada anak ka? ishhh)
Pas tu dah ckp sepatah dua kata... pass back to him.. dia cakap dia akan beli ubikayu n rebus cam yg aku nak .. dan aku cakap TAKPAYAH...
segala jenis ubi pun takkan menyejukkan hati aku dah... ( GILA emo aku nih kang.. cam nyampah la plak aku ngan peel aku sendiri neyh)..
Pas tu letak phone aku sambung makan kacang balik.. di topup ngan bun gardenia tu n air kotak.. ( cakapnya mogok makan kan.. poodahh sekali utk macikk)
Eh serius... mood aku hari ni.. ciiiiiiiimpeng jekk......
cam sakit perut plak pas minum air kotak...
and pas solat jumaat dia call lagik.. duk tanya berkali2 betul aku taknak makan ptg nihh..
nii yg malas neyhh..
siap tanya apa yg terdetik dalam otak aku nak makan ptg karang..
aku cakap takderr... sebab aku mmg dah jemu makan kat luar...
last wknd, gila heaven aku masak nasik makan ngan telur n kicap jek.. pas tu ahad masak nasik goreng ngan hamchoy.. bley?
tapi rasa cam kesian plak sbb dia asyik duk tanya ...aku pun cakap aku nak makan...............
PIZZA!
haiyaaa... aku takder la rasa nak makan sgt pun.. sbgb perut aku dah penuh ngan kacang neyhh.. cam angin la plakk..
serius .. aku rasa aku mmg sangat gumuk skrg.. bleyy.... walaupun dah 2 hari takmakan nasik.. tapi aku makan benda lain seperti meehoon , tosei, horfun...
hari tu cam tak lalu makan sekejap sbb pikir nak admitted segala bagai...
tapi skrg cam riang ria cuti skolah plak dah... tnggu tgh bln depan aku pasti akan murung balik time nak admiited..
so, kesimpulannya...
aku ini sangat buruk perangainyaa.. kan kan kan...
yee.. aku ngaku.. dan sangat emo tidak betempat...
Last but not least...
aku tgh dlm memproses nak menaiktarafkan mood aku ni.. tapi hari sudah petang..
esok2 jek la... naiktarafkan mood tu....
larikkkk!~

No comments: