Thursday, October 27, 2005

BLOG-illiterated

Sesungguhnya dari hari tu aku mmg bengap pasal menda ni.. nak cantik blog pun mmg tak der skill langsung.. ish.. mmg tak creative la budak ida ni..
pas tu lagi satu yg bermain di pikiran aku, ada ke org yg baca blog aku ni? Pasal.. dlu aku ingat bila dia hantar email bagitau one of yr blogs has been changed, aku ingat aku la yg bertanggungjawab mengubah kandungan blog tu.. tapi ada ketikanya yg aku tak updatekan blog aku sampai setahun, the blog admin kept sending the email telling the same line.. and ada jugak yg bila aku tak update sampai seminggu, it will keep on sending the email..
so persoalannya.. ada org baca ke blog aku ni? dan kalau ada boleh tak bagi evidence yg menunjukkan my blog has been visted by the "visitors' give some comment perhaps..
tho i ve to admit this is the plainest blog that I d ever created... jeles camna dia org leh include cam2 dalam blog depa.. dan aku takleh.. huhuhuhu
tolong danbantula aku yg buta BLOG ni..

No comments: