Wednesday, April 28, 2004

segalanya kaku.. bisu

Its been days. penat rasanya pagi petang aku astyik demam .. demam dan demam. a whole day at HUKM yesterday, with no one to talk with.. rasanya hampir nak beku jaw aku..
Entahlah.. kalau dah sakit sakit macam ni.. macam2 benda yg aku pikir. Teringat kat arwah Nik Aa, junior aku masa kat KB dulu, entah la.. perhaps i can call myself an empath.. maybe.. sellau fikirkan macamana perassan org lain yg ditimpa malang.
arghhh taktau apa lagi yg aku pikirkan saat ni.. malam tadi masa duk terbongkang atas katil dgn kepala yg berdenyut2 leh plak aku layan perasaan aku karang novel dalam kepala otak aku..terkejip2 bijik mata aku tak leh tido sampai la sakit kepala aku ilang.
Sms pakcik.. dia offkan dia hp. Ntah.. aku pun dah malas nak pikirkan..
Lantak dia le .. aku sebenarnya dah penat jaga perasaan org lain..
perasaan aku, tak sapa nak ambik tahu...
hmmm baru sat dia anta email... cakap hp dia ilang
no wonder, manjang je dia offkan hp.. satu sms aku pun tak terdeliver
masalah dgn dia ni.. no aku pun dia tak ingat..

No comments: