Friday, February 20, 2009

extremely exhausted

referring to the title.. cam best sgt kan aku ni kan? cam aku sorang jek la yg buat kije non stop whilst the others makan gaji buta blogging gossipping ym-ing semata-mata kan?cam orang lain dtg kije post 3-4 entries per day pas tu skype-ing bagai pas tu siap bloghopping agi? kih kih kih
ada ke org sentap kalau aku ckp cam ni? bunyi cam aku jek tu? NOT! hehehe
(tetiba jek feeling ala-ala evil pagi nih.. abaikan jek la perangai aku yg tak semengah nih)
anyway on lighter note...disebabkan aku selalu sgt komplen weeekend cam tak produktif jek.. hah hambik ko.. minggu ni.. aku tetiba jek dibebani ngan workload yg melimpah ruah..sampai tak sempat nak lunch bagai... my weekend too wud be filled with the finishing school. Ermm ini aku yg nak bukan dorang bagik.. at least dalam LPP aku ada la gak penglibatan aku dalam aktiviti pelajar ( not to mention the benefit tat they reward me for being with the stds for 14 straight hours! Muntah darah la dorang manjang tgk muka macik yg kiut ni kan kah kah kah )
Alkisahnya dari sehari ke sehari.. aku nak upload pics dr hp aku ( yang dah nak kong tu.. alih2 tetiba jek off sendiri), pas tu ada a few piccas dr camera jugak.. tapi tu la.. nak memulakan mencari cable usb yg aku simpan kat tempat baiiikk punya sampai aku pun dah lupa kat mana.. tersangat laaa menciknya aku...
tetiba gak mode nak post entri disertai dgn piccas sebagai bukti menguasai diri..
so dari sehari ke sehari jugak.. aku simpan segala bentuk citer yg kununnya nak di-narratekan balik kat sini ( sebagai iktibar ye tuan puan.. )tapi tu lah... dah lama sgt aku pun malas nak backdate dah...
Tak rajin sebenarnya aku ni.. baru aku perasan hihihhi
--stop jap.. nak pi studentnya practical barang 2-3 jam.. kalau rajin.. sambung le balik.. 2 entries in one day? fuhhhh makcik sudah bagus nihh...

No comments: