Wednesday, May 26, 2004

mencari Sinar

bosan sungguh rasanya.. memikirtkan diri yg tak punya pekerjaan.. sampai bila la nak melepak cam ni? terasa tertekan sungguh, walaupun ku akui usaha nak mencari pekerjaan itu tdak lah bersungguh -sungguh.. byk rilek drpd beusaha nak cari kije.. tapi memikirkan kudrat yg tak sebyk mana ( im being pathetic again.. duhh)
mulai esok, berseorangan la aku bersama bibik selama 10 hari.. ok gak tu.. leh bebas.. yeehaaaaaaaaaa ( cet.. perasan)
benci benci benci... bosan ngan idup ni.. bila la aku nak kije nii weiii
. teringat pakcik.. camna agaknya org tua tu.. 2 hari lepas ada sms dia.. tanya pasal meeting dia ngan MB johor..
agaknya betul lah.. i m no longer exist.. tapi tak salah aku tanya pasal urusan patronet.. after all i m part of it
Tktahu la sampai bila idup aku cam ni.. ada qualification.. tapi lepak cam org tak pas SPM.. sedih gak ati aku ni...

No comments: