Tuesday, May 04, 2004

a very dull holiday

cuti panjang tapi ntahle..bosan la plak rasanya. nak keluar pun bukannya sihat sgt.. sekejap ok sekejap idak... rasanya dah sembab sgt muka pasal makan ubat byk sgt.. dan satu lagi penyakit yg baru timbul.. rasa gatal2 kat jari kat kaki.. guess this is one of the side effects.. after all.. dah lama tak ambik ubat with maximal dose
tat lunatic woman harassed me again a few days ago.,.
tiba2 je antar sms pepagi buta.. siap tulis kot omputeh tapi aku pun takpaham apa yg dia nak sampaikan sebenonya..
lantak le.. tapi aku simpan jadikan barang bukti.. mana la tau..
other than that.. rutin idup aku 3-4 hari ni.. makan pas tu tido.. pas tu tgk tv..
nasib baik ada novel 2-3 bijik.. nak ngadap pc pun aku malas ni
tapi disebbakan dah takder aktiviti lain, nak kuar pun malas... mengingatkan aku janji ngan amir nak bwk pi Sunway pyramid tapi bila tgk dlm purse cuma ada 50 ketul, aku terpaksa batalkan niat suci aku tu..

No comments: