Wednesday, May 31, 2017

Ramadhan kareem

5th day of Ramadhan....
Dont expect me to show off the dishes that I cooked for Ramadhan..
Nan ado ye tuan puan..
"bukan kah puasa itu sinonim dengan memperbanyakkan amalan bukannya memperbanyakkan juadah?" sarcasm di situ hahaha

lagipun puasa tu makan ala kadar jer... kalau boleh rasanya nak makan kurma jek seketul pastu minum air....
memang nak buat macam tu.. tapi hasilnya acik hypo kul 1.30 pagi terus suruh bibik buat air sirap dan pergi makan coklat hahaha..

eksen sangat ko ni makcik kann

Tapi acik memang kurang selera skit bulan puasa ni... penat la bibik kena masak sendiri sebab acik asik buka posa makan pizza je.. westernnn sangat tu

Oranglain asyik tunjuk juadah berbuka ngan anak2.. acik cuma ada anak tekak.. elok sangat la tuuu

anyweysss...
bulan puasa tu niatnya nak jadi sebaikbaik manusia...
kalau kita tak buat orang orang yang buat kat kitakan..
elok2 acik tgh bergurau senda dgn colleague kat WA, ada pulak orang yang salah paham dengan statement pastu marah2 tak tentu pasal..
sedih pulak rasa hati.. takpe itu ujian di bulan Ramadhan
maka acik pun minta maaf dengan sekelian umat..
balik rumah stress terus demam malam tu hahahaha

manja sangat ko ni acikk..

sekian

1 comment:

Adam said...

Bulan ramadan ni sebenarnya ujian bagi kita.
Selamat berpuasa.