Friday, June 18, 2010

Am I being too lenient?

Motif berblog di pagi hari? hahah mesti ada yang tak kena ni kan?
yes. ini entri luahan rasa yang akak rasa nak tulis cepat-cepat dan lupakan cepat2 ( ehh tak bleh lupa.. lepas tulis nak lempang cepat2 kat the main target.. boleh?
tadi.. sekejap tadi.. akak bukak facebook.. pas tu tengok status one of my post grad studnts yang begitu excited sebab dah book tiket nak ke Berlin for the spetember conference...
Ok.. akak tak jealous pun.. sebab akak yang galakkan dia org participate.. tapi yang tetiba jiwa akak rasa menngelodak dan perasaan 'irritating' dan 'annoying' yang tetiba bermaharajalela dalam dada akak ini ialah kerana..
1. owh excited ye nak pi berlin.. thesis ko dah submit lum?
2. dah berjanggut aku tunggu ko pass up draf thesis.. langsun NAN ADO
3. bebudak zaman sekarang.. ingat nak yg best jek.. abis ko ingat wat master tu hasilnya ko leh berjalan makan angin pi oversea je ke? THESIS nya mana dol?
4. apasal la aku tak leh ikut jejak langkah supervisor aku masa buat master dulu.. sebab dia la i can finish my master on time
5. dah masuk 3 tahun , hantar draf sebulan sekali tu pun macam buat cincai-cincai jek... apa dia ingat aku yg nak betulkan semua yg dia tulis.. DREAM ON!
5. Pas ni aku nak bagi deadline.. aku nak garang segarang garangnyaaaaaaaa bley!
6. tapi budak2 ni memang selalu wat taktik kotor.. sebelum aku marah dia. awal2 lagi dah buat drama ayermata depan aku
7. *7^%#&%$#@(KH*(()*^^&^%$#@#

Dah... nak pergi buat kije.. hati masih membara nih...

No comments: