Friday, November 07, 2008

Entri di pagi jumaat

Malam tadi saya tidur awal iaitu lebih kurang pukul 8.30 malam. Tidak sempat untuk melihat drama cinta batu belah kat TV9 itte which has become my regular drama series.
Tersangat lamanya saya tidur. dan pagi ini ... saya makan nasik lemak yang membuatkan saya rasa sungguh 'guilty'...
Tapi tak kesah lah..
Dan sekejap lagi... mungkin saya akan menguap balik gara-gara nasik lemak yg sungguh best ( tapi pagi ini sambal dia tidak 'kick' seperti mana yang biasa)..
Ye.. bagus bagus... blame it on d nasi lemak...
Memang begitu kan sikap manusia... Tidak pernah cuba mengakui kesilapan sendiri.. tapi sedaya upaya akan menuding jari kepada benda lain, semata-mata untuk menafikan sikap buruk sendiri..
Aku pun tergolong dalam kategori itu juga... ....kot..

No comments: